Uchwała zobowiązuje zarządców nieruchomości i użytkowników lokali wokół rynku do pozbycia się pstrokatych szyldów, tandetnych reklam i zlikwidowania stoisk w bramach kamienic. Mimo, że na dostosowanie się do nowych przepisów było aż pół roku, wiele osób wytyczne magistratu zignorowało.[
]
Posłuchaj: []
W związku z uchwałą o Parku Kulturowym od grudnia do maja tylko na ulicach Grodzkiej i Floriańskiej liczba reklam i prowizorycznych punktów sprzedaży zmniejszyła się o 16%. A na ulicy Floriańskiej niemal całkowicie zniknął handel w bramach. Więcej na ten temat w magazynie Co Niesie Dzień.
- A
- A
- A
Czas na Park Kulturowy
Demontaż neonowych szyldów, konfiskata nielegalnych stoisk handlowych i mandaty karne. To efekty kontroli prowadzonej od rana przez krakowską straż miejską w obrębie centrum miasta, w związku z uchwałą o Parku Kulturowymfoto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
crop_free
1
/ 7
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
10:07
Gdy zimno - mocno sie przytulamy, czyli zwierzeca "termoregulacja"
-
09:13
W górach przybyło śniegu, ratownicy TOPR i GOPR apelują o rozwagę
-
09:08
Telematyka wideo w branży transportowej
-
09:04
Jakie są kryteria skuteczności leczenia alkoholizmu w długiej perspektywie?
-
08:58
Jak wybrać idealne krzesła do salonu? Poradnik dla każdego wnętrza
-
08:36
Mata grzewcza – jak działa? Jak ją użytkować?
-
08:07
Jędrzej Majka: Słynne karnawały świata
-
06:55
Zmarł wieloletni prezes PKOl Andrzej Kraśnicki
-
21:50
Dlaczego Kraków jest coraz bardziej zakorkowany? Ekspert: SCT może nie załatwić sprawy
-
17:55
W sobotę inauguracja nowego stowarzyszenia politycznego, prezeską Gosek-Popiołek
-
17:24
Seria wypadków po opadach śniegu
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze