NO LOGO.
Szesnaście wybitnych obrazów
Wbrew prawidłom art worldu, gdzie nazwiska artystów funkcjonują jak marki i na przekór zasadom rynku, gdzie płaci się za „nazwisko” - letnia wystawa w Zderzaku bierze w nawias dyktaturę znaków firmowych. Do jakiego stopnia metka z nazwiskiem autora decyduje o wartości dzieła? Czy praca pozbawiona podpisu artysty traci siłę oddziaływania? Czy też – zgodnie z tezą Naomi Klein – brak logo przywraca nam wolność wyboru?
Wystawa w Zderzaku poddaje pod ocenę 16 prac różnych artystów. Są wśród nich gwiazdy pierwszej wielkości – i są autorzy szerzej nieznani. Wyzwanie dla krytyków, dla znawców sztuki – próba smaku; dla publiczności – okazja do swobodnego, nieuprzedzonego wyboru.
Eksperyment potrwa do końca wakacji,do 30 sierpnia 2012
kp
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:55
Zmarł wieloletni prezes PKOl Andrzej Kraśnicki
-
21:50
Dlaczego Kraków jest coraz bardziej zakorkowany? Ekspert: SCT może nie załatwić sprawy
-
17:55
W sobotę inauguracja nowego stowarzyszenia politycznego, prezeską Gosek-Popiołek
-
17:24
Seria wypadków po opadach śniegu
-
17:19
Puszcza Niepołomice podwójnie zwycięska
-
17:15
Nowe ładowarki samochodowe w Krakowie. Części mieszkańców się nie podobają, ale czy słusznie?
-
16:26
Wicestarosta tarnowski, wójt gminy Szerzyny i dyrektorka PCPR na łatwie oskarżonych
-
16:19
Co Aleksander Miszalski robi w Danii? Chodzi o metro
-
15:54
Czym zajmują się ombudsmani?
-
15:26
Obwodnica Brzeska już prawie gotowa. Kierowcy pojadą nią jeszcze przed feriami
-
10:00
Czy komicy są smutni?
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze