- A
- A
- A
W Gorlicach kupisz bilet przez telefon
Miejski Zakład Komunikacyjny w Gorlicach wprowadził dla pasażerów nową usługę. Od kilku dni można już kupować bilety jednorazowe i miesięczne przez telefon komórkowy."Dokładna instrukcja jak to zrobić znajduje się na stronie internetowej www.mzkgorlice.pl ' - mówi Marcin Lech prezes Gorlickiego MZK. Zakup biletów przez komórkę ma usprawnić funkcjonowanie komunikacji miejskiej. Zwłaszcza w godzinach szczytu gdy pasażerowie masowo kupują bilety u kierowcy.
Podobny system działa już z powodzeniem od dłuższego czasu między innymi w Krakowie i w Tarnowie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, dostęp do biletów jest właściwie nieograniczony. Można je kupić o każdej godzinie dnia i nocy, bez znaczenia czy dysponuje się wyliczoną gotówką czy nie. Pomysł ten chwalą przede wszystkim osoby młode, które twierdzą, że MPK powinno iść z duchem czasu.
( Maciej Wodzinski /ko)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
15:01
W ferie w Nowohuckim Centrum Kultury porozmawiamy o uczuciach!
-
15:00
W willi komendanta obozu Auschwitz będzie działać organizacja walcząca m.in. z mową nienawiści
-
14:52
Kto będzie zarządzał Centrum Kongresowym ICE?
-
14:50
Mec. Pociej: Władza, jeżeli chce, może z obywatelem zrobić wszystko
-
14:04
Apartamentowiec zamiast modernistycznego biurowca. Rozpoczęto rozbiórkę
-
13:52
Tajemniczy świat szeptuch - o uzdrowicielkach i uzdrowicielach
-
13:42
W ciągu dnia zagłębie kiczu, ale nocą...
-
13:37
Służba w wojsku w regionie tarnowskim wciąż cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem
-
13:35
Litewsko - polska tożsamość
-
11:00
W ferie w Nowohuckim Centrum Kultury porozmawiamy o uczuciach!
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze